Min lördag

Hejsan snyggingar. Jag är verkligen galet trött nu. Gick upp vid sju för att hinna fixa mig så att jag skulle kunna möta Alexandra bästis klockan nio i Rönninge. Vi åkte med Helene till Sturegallerian, hon skulle jobba där. Så jag och Alexandra shoppade medans hon jobba.
Senare satt vi oss ute på Stureplan, eftersom det var som vår ute. Superskönt!
Sen åt vi lunch på sturegallerian, då såg man också prinsessan Madeleine.

Jag kom hem runt sju. Duscha och fixa mig (som tog ovanligt lång tid) och åkte till Sandra. Där väntade tjejerna. Jättekul att få träffa alla. Har ju inte sett dom sen innan Gran Canaria. Vi hade det jättetrevligt och kul. Sen kom också två gillar från skolan och sen två tjejer som var skitroliga. Så vi börja prata med dom lite.

Puss


Kommentarer
Postat av: Du Vet Inte

Halluuu



hoppas allt är bra med dig!



Jag har en fråga i min blogg som jag skulle vilja att du svara. de kan bli en rätt rolig diskussion faktisk..



sen kan vi ju alltid följa varandra via blogglovin.

letar efter nya heta bloggare som man alltid kan få inspiration av o sen brukar jag köra veckans bloggare o skriva om vissa bloggare!



Vad tycker du :)



Kramis M

2009-03-23 @ 20:51:46
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0