Myskväll med tv och grönsaker

Just nu är jag nyduschad, fräsch och allt! Tänkte fixa mina naglar också. Men vi får se, dom ser ju inte direkt hemska ut. Gillar dem faktist när dem inte har nagellack. Men såklart är det finare med ljusrosa än inget alls. Blir det inte idag blir de det i morgon.

Jag tittar på Roomservice, lite kul faktist. Melker, den kända kocken är med. Han jobbade ju ett tag i min skola, den tiden Matakuten spelades in. Ja, min skola var med där. Det visades på fyran i höstas. Tråkigt program tycker jag själv.

Snart är det Efterlyst, längtat! Tror jag ska äta något nyttigt medans jag kollar på det, eftersom jag måste leva lite sundare. Även fast jag inte går upp i vikt av onyttiga saker så känns det så mycket bättre med nyttigt.


Puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-25 @ 21:39:14
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; härligt :)

jorå det går allt!

gör du då?

2009-03-25 @ 21:39:25
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0